BLOG

Expedice K2

Kategorie: Expedice

EXPEDICE BYLA ÚSPĚŠNÁ! RADEK I HONZA VYLEZLI NA VRCHOL A S MISKOU JSOU JIŽ ZPĚT V ZÁKLADNÍM TÁBOŘE!

EXPEDICE K2 2014
- Radek Jaroš, Honza 'Tráva' Trávníček', Petr 'Miska' Mašek
- Martina Havlena a Lucka Výborná

INFORMACE PŘÍMO ZE STRÁNEK HONZY TRÁVY:

PRAVIDELNÉ ROZHLASOVÉ VSTUPY LUCIE VÝBORNÉ (Radiožurnál)
- vysílá se každý den dopolende po 11 hodině
všechny vstupy ZDE

ZPRÁVY OD HONZY:

Odpoledne jsme v pořádku s Miskou sestoupili do BC. Uz proběhla i super vecere made by martin.kulajda,zeli,knedliky a robi platky... ucastnili se i Libor Uher s marou novotnym,kteri uspesne sestoupili z vrcholu broad peaku. FUJ sem prezranej:) behem zitrka po vyhodnocení předpovědi počasí se rozhodnu zda tu zustanu a pokusim se o solo výstup na broad peak. Copak taky s nacatym letem... dneska jsem zjistil jak je má svalova hmota totalne ko,tak proc ji neponicit na dalsi osme... uvidime

Sestupujem.Nakonec model jako minule:) Radek bezi az do BC. My dojdem zitra na obed. Radsi pomaleji, ale na jistotu, preci jen sestupujeme z K2. Zitra se ozvu, po sestupu co dal... Ale reknu vam, ze ten vyhled ted ze stanu na vedlejsi osmu Broad Peak je krasny:) Jaka nahoda, ze mam koupenej lezeckej permit u Libora:) No kdo mohl vedet jak to bude na K2 (pocasi, palec)

Chtel bych rict, ze se mi vcera splnil sen:) Ale zatim jsem rad, ze lezime vsichni 3 v poradku v C4. Ale abych nechodil kolem horky kase. Vcera Radek dokoncil korunu Himalaje a ja mel (myslim to uprimne) tu cest ho doprovodit. Proste jsme byli spolu na vrcholu K2 (Miska musel otocit v 8200m).
To byl zas vylet... Na vareni jsme vstavali v 22h vecer po 1,5h spanku, vychazeli jsme o pulnoci, Doplazili jsme se pred 22h, total ko. jen caj, Vse ostatni slo ven. Sundat macky a spat. Ted rano uz OK...

Tak takhle vysoko jsem jeste nespal. Jsme v C4 v cca 7800m. Bohuzel jsme museli jit zase s tezkym baglem, nebot jsme nesli i ponicene karosky z C3, stan a spacaky. Dneska se mi slapalo gut, takze ani prodleva za Radkem nebyla nak vyrazna:) Ale vyska uz je cejtit jako krava. Je nas tady asi 20ks, malokdo bez kysliku:) Energii jsme potrebovali pred par dny na dost dramaticky ustup z hory. Zitra nam ji posilejte na vystup (preci jenom jeste kus cesty pred nami je) Diky vsem!!!

Usiname v C3,zase jak sardinky v dost ponicenym stanu.Radek ho odkopal než sme zase s Miskou dorazili. Aspoň sem uvaril. Zítra vyrazime s Miskou driv,at na nas neceka.je neskutecne rychlej,stale. Snad vydrží moje motto: du pomalu ale furt.zdravim zpod perovky,tento způsob léta zda se mi... Držte palce,jde do tuhyho!!!

4:30 českého času vstáváme v 2.vyskovym tabore,dnes jdeme do C3,batohy těžký jako krava:( počasí zatím ok!