Způsob doručení

V případě, že je hodnota objednávky od 1990,-Kč vč. DPH ZDARMA ZDARMA

ceskaposta2 ČESKÁ POŠTA

ČP - BALÍK NA POŠTU

• Přeprava vnitrostátních balíků do hmotnosti 30 kg po celé České republice.
  • Adresát si volí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí.
  • Garance možnosti vyzvednutí na zvolené poště již následující pracovní den.
  • Adresát je avizován o stavu doručení od České pošty prostřednictvím mobilního telefonu nebo mailu.

ČP - BALÍK DO RUKY

• Přeprava vnitrostátních balíků do hmotnosti 30 kg po celé České republice.
  • Garance doručení přímo do rukou adresáta již následující pracovní den od podání zásilky.
  • Adresát je avizován o stavu doručení od České pošty prostřednictvím mobilního telefonu nebo mailu na základě kterého si může upravit čas nebo způsob doručení

ČP - DOPORUČENÝ DOPIS

ČP - BALÍK OBCHODNÍ ZAHRANIČÍ

ČP - BALÍK PRIORITNÍ ZAHRANIČÍ CENNÝ BALÍK

• Služba je určena široké veřejnosti. Pošta za zásilku odpovídá až do hodnoty udané odesílatelem (Udaná cena). Službu lze zvolit jen tehdy, je-li to podle zahraničních podmínek možné.
  • Balíky jsou od podání až po dodání sledovány v systému Sledování zásilek (Track & Trace).
  • POZOR - Doba doručení, kterou uvádíme při výběru způsobu dopravy je pouze předpokládaná.

dpd_logo3  DPD Přepravní služba

DPD - PRIVATE

• Doručení zásilky do druhého pracovního dne po celé ČR od 8 do 17 hodin.
  • Večerní doručení v Praze, Brně, Ostravě od 17 do 20 hodin.
  • Oznámení o doručení zásilky příjemci jeden pracovní den předem prostřednictvím SMS nebo e-mailu s informací o termínu doručení zásilky, s číslem zásilky a výší doběrečného v případě zásilky na dobírku.
  • Až 3 pokusy o doručení zásilky, není-li adresát zastižen.
  • Online sledování zásilky.

DPD - CLASSIC EXPORT

• Ekonomický a spolehlivý způsob silniční přepravy zásilek po Evropě, letecké přepravy do více jak 220 světových destinací.
  • Až 3 pokusy o doručení zásilky.
  • Online sledování zásilky.

DPD - PRIVATE EXPORT

• Komfortní řešení pro mezinárodní přepravu zásilek do vybraných evropských zemí včetně proaktivní komunikace s příjemcem.
  • Tuto službu lze využít k odesílání zásilek do těchto zemí: Belgie, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Německo, Nizozemsko, Polska, Rakousko, Slovensko, Švýcarsko, Velká Británie.
  • Garance doručení zásilek do vybraných evropských destinací v přesně stanovený den. Dodací lhůty pro jednotlivé destinace můžete zjistit zde.
  • Ve vybraných zemích oznámení o doručení zásilky SMS nebo e-mailem den předem.
  • V den doručení obdrží příjemce interaktivní SMS nebo e-mail s časovým rozmezím doručení dle dané země.
    Pokud příjemci termín doručení nevyhovuje, může jej jednoduše změnit odpovědí na SMS zprávu nebo e-mail.

dhl   DHL - Přepravní služba

DHL EXPRESS WORLDWIDE

• Mezinárodní exportní služba, která přepraví zásilku do více jak 220 zemí světa do 5 dnů.
  • Sledování zásilky online v reálném čase.
  • Podrobnosti

ups  UPS - Přepravní služba

UPS - STANDARD

• Doručení zásilek do pěti dnů do více než 30 zemí a teritorií v Evropě s ohledem na ekonomičnost.

UPS - EXPEDITED

• Vhodná přeprava v případě méně urgentních zásilek do více než 220 míst určení mimo Evropu.

UPS - EXPRESS SAVER

• Spolehněte se na zaručené doručení během následujícího pracovního dne v Evropě a rychlé doručení po celém světě.

untitled    OSOBNÍ ODBĚR

Osobní odběr je možný na "Vzorkové prodejně" :

ARMYSHOP.CZ, s.r.o,
Slavíkov-Studýnka 160
549 31 Hronov

Provozní doba: Pondělí - Pátek od 8:00  do 16:00 hodin.

Jak se k nám dostanete:
Prodejna se nachází u Hronova mezi obcemi Slavíkov a Studýnka. Objekt je přímo u vedlejší silniční komunikace spojující Náchod a Hronov přes Horní Radechovou a Slavíkov. Od nejbližších autobusových nebo vlakových spojů je nutné pokračovat pěšky 2-3 km podle místa, kde vystoupíte. Nejlepší přístup je proto autem.

AUTEM:

DÁLKOVÉ TRASY
Z Prahy: (150 km) Po dálnici D11/E67 do Hradce Králové a dále po E67 přes Jaroměř a Českou Skalici do Náchoda. Dále viz místní trasa "Z Náchoda" .

Z Brna: (170 km) Po rychlostní komunikaci R43/E461 směr Svitavy. Ze Svitav směr Česká Třebová. Za ní následuje Ústí nad Orlicí, Vamberk, Rychnov nad Kněžnou, Nové Město nad Metují a Náchod. Dále viz místní trasa "Z Náchoda".

Z Olomouce: (160 km) Po rychlostní komunikaci R35/E442 do Mohelnice, dále přes Moravskou Třebovou ke Svitavám. Před Svitavami odbočit vpravo směr Česká Třebová. Dále je trasa shodná s trasou z Brna.

Z Liberce: (130 km) Po silnici 35/E442 do Hradce Králové. Na kruhovém objedzdu před Hradcem Králové odbočíte vpravo směr Náchod. Dále je trasa shodná s trasou z Hradce Králové přes Jaroměř.

Z Hradce Králové: (50 km) Je možné jet dvěma směry, buď po silnici 33/E67 přes Jaroměř a Českou Skalici do Náchoda nebo po silnici 308 do Nového Města nad Metují a odtud silnicí 14 do Náchoda. Dále viz místní trasa "Z Náchoda" .

JAK SE VYHNOUT PRŮJEZDU NÁCHODEM
Náchod je notoricky známý častými dopravními zácpami a průjezd městem může trvat 30 až 50 minut. Ze směru od Hradce Králové je možné se Náchodu vyhnout. Na konci České Skalice odbočte směr Červený Kostelec, kam dojedete přes Zlič, Žernov, Červenou Horu a Stolín. V Červeném Kostelci se napojíte na místní trasu z Trutnova.

Znalci místních komunikací, nebo odvážnější motoristé vybavení podrobnější mapou mohou jet z České Skalice přes Zlič, Zblov, Studnici, Řešetovu Lhotu, Trubějov, Horní Rybníky, Horní Radechovou a Slavíkov.

Pokud budete k Náchodu přijíždět přes Nové Město nad Metují, je možné i zde odbočit do České Skalice a Náchodu se vyhnout jedním ze způsobů popsaných výše.

MÍSTNÍ TRASY
Z Náchoda: (6 km) Po silnici č. 14 směr Červený Kostelec/Trutnov. Za Náchodem následují obce Dolní a Horní Radechová. Na začátku Horní Radechové odbočka vpravo směr Hronov/Slavíkov. Projeďte obec Slavíkov serpentýnami až za její konec na samý vrchol stoupání. Vpravo u cesty větší bílé stavení s červenou střechou (POZOR, logo na plotě není z tohoto směru dobře viditelné).

Z Trutnova: (30 km) Po silnicí č. 14 směr Náchod. Projedete Úpici a Červený Kostelec. Následuje obec Horní Radechová. Na jejím konci odbočte vlevo směr Hronov/Slavíkov. Dále je trasa shodná s trasou z Náchoda.

Z Broumova: (25 km) Po silnici č. 303 přes Polici nad Metují do Hronova. V Hronově za náměstím přejeďte most přes řeku Metuji a pokračujte směr Náchod. Zhruba po 200 metrech za modrou budovou bowlingového klubu DOK odbočte vpravo směr Studýnka (ulice Smetanova). Dále je trasa shodná s trasou z Hronova.

Z Hronova: (3 km) Pokud přijíždíte ve směru od Náchoda, v Hronově na křižovatce před bowlingovým klubem DOK (nízká modrá budova vlevo od hlavní komunikace) odbočte vlevo (ulice Smetanova), po cca 300 m přejedete železniční trať a vystoupáte serpentýnami asi 2 km do kopce, na vrcholu minete odbočku vpravo do obce Studýnka a po cca 300 m odbočíte vlevo přímo k našemu objektu - větší bílé stavení s červenou střechou, na plotě označené naším logem.

AUTOBUSEM:
Dálkové spoje obvykle zastavují v Hronově na autobusovém nádraží, které se nachází v centru města u náměstí. Z místních spojů je pak možné vystoupit u vlakového nádraží, odkud je nejbližší přístup. Pokud dojedete až na autobusové nádraží, bude potřebné se nejprve dostat k nádraží vlakovému (cca 1.5 km). Vydejte se ulicí (Čapkova), ve které stojí autobusy směrem od náměstí na její opačný konec. Zabočte vpravo, na následujícím rohu u papírnictví přejděte na druhou stranu ulice a pokračujte přes most přes řeku Metuji podél výpadovky na Náchod cca 500 m (ulice Hostovského). Cestou na následující křižovatce minete vpravo bowlingový klub DOK a prodejnu Konzumu. Než dojdete k další křižovatce, projdete kolem učiliště COP na levé straně ulice. Na další křižovatce odbočíte vpravo (ulice Havlíčkova). Po cca 150 m dojdete k železničnímu přejezdu u vlakového nádraží. Odtud je trasa shodná s přístupem pěšky.

VLAKEM:
Vlakové nádraží se v Hronově nachází téměř na okraji města. Prodejna je od nádraží vzdálena další necelé 2 km. Po východu z nádraží se vydejte vlevo a po cca 100 m zabočte opět vlevo k železničnímu přejezdu. Odtud je trasa shodná s přístupem pěšky.

PĚŠKY:
Nejbližší přístup pěšky je od přejezdu u vlakového nádraží v Hronově. Odtud je prodejna vzdálena necelé 2 km. Cesty jsou vlastně dvě a jsou vhodné pro pěší, případně vzhledem na stoupání pro zdatnější cyklisty. Délkou se liší jen o pár desítek metrů. Obě vedou částečně lesem a tyto úseky nejsou v zimě udržované.

Nejkratší (více lesem) - vhodná za dobrého počasí a za světla
Za železničním přejezdem u vlakového nádraží odbočte třetí odbočkou vlevo (cca po 100 m od přejezdu). Cesta míří k lesu a pro ujištění správnosti musíte míjet malý hřbitov (vlevo) a strom se zavěšenou pneumatikou (vpravo). Lesní cestou budete stoupat stále do kopce cca 1,5 km. Jakmile vyjdete z lesa a dostanete se k silniční komunikaci, zabočíte opět vlevo a sídlo naší firmy s prodejnou budete mít přímo před sebou (větší bílé stavení s červenou střechou a firemním logem na plotě).

Delší (méně lesem) - vhodná za horšího počasí a za šera
Za železničním přejezdem u vlakového nádraží pokračujte stále rovně do kopce ulicí "V Chocholouši". Opustíte poslední rodinné domky po levé straně a okrajem louky dojdete k silniční komunikaci. Ta stoupá serpentýnou nahoru na kopec a vede k naší prodejně. Část stoupání je možné zkrátit prošlapanou stezkou pod elektrickým vedením k rodinnému domku se žlutou fasádou. Poslední úsek je po silnici. Vpravo minete odbočku do obce Studýnka, vlevo malý domek (za ním bunkr). Jakmile projdete rovinku lesíkem, budete mít sídlo naší firmy s prodejnou přímo před sebou (větší bílé stavení s červenou střechou a firemním logem na plotě).